en dag i solen

Efter träningen har jag och linda stekt i solen. Underbart bra. Nu är både linda och sanna här och drickandet och maten har påbörjats. Blir grill ute i solen innan partyt drar igång. TREVLIG KVÄLL!

katten jansson

Idag var jag upp med tuppen. Har lagt in lite bilder från iphonen och såg då de här från förra helgen. Hur söta?

Nu blir det frulle, och sedan iväg på träning med linda,sanna och jessi. Ikväll blir det fest med tjejerna för att fira linda. Underbart.

grillning

Igår var det finfint väder ute. Blev grillning på balkongen och lite rose ute i solen. Senare på kcällen blev det bowling. Kulkul.

Nu blir det solning snart igen.

påskmiddag

Igår var vi på god påskmiddag hos mam&pap. idag ska vi dit igen på solning.

@elins

Igår kväll var jag hos elin med fina tjejer och invigde lite rose. Kanonfin kväll. Idag sken solen så dagen spenderades uppe i våmb med  solning och påskmat. Gick att sitta ute långt in på kvällen. gilla gilla.

rosépremiär ikväll

Nu sticker jag iväg för rosékväll med mina fina tjejer. Som jag längtar efter er. <3

london, andra delen

Dagen började med en härlig promenad till hyde park där det blev frukost. Promenaden forsatte sedan till nothing hill där vi strosade runt. Riktigt mysigt. Vi hann även med camden market. På kvällen åt vi trerättersmiddag på en italiensk resturang och sedan ett besök på en pub. Man bara måste älska london.

LONDON

Jag och jenny har haft en helt underbar och fantastisk weekend i London. Helt underbar stad som vi kommer åka tillbaka till. Här är bilderna från första delen av vår resa. Då det blev shopping på oxford street och sedan promenad bort till bla big ben. På kvällen blev det middag på resturang, häng på engelsk pub och in på några uteställen.

london calling

Packning pågår här hemma. Imorgon direkt efter jobbet tar jag tåget för att möta upp jenny och sedan iväg till flygplatsen för att ta oss till London. Kommer bli helt fantastiskt att få besöka en ny huvudstad. Jag älskar att uppleva nya städer. Och att göra det med min bästa vän gör det bara ännu bättre. Så trevlig helg! Massa bilder lär komma upp nästa vecka.

powerwalk

Efter jobbet mötte jag upp linda på en härlig powewalk. Vi gick bort mot vasastan där folk låg i bikini och sola. Är det sommar redan? Idag kändes det nästan som det. Men bara nästan..

vårkänslor

Jag och robin har haft en sån fin söndag. Bästa söndagen på länge. Promenerat runt i t-shirt runt om i skövde, ätit årets första glass ute, tog en sväng förbi elins esplanad och ätit jordgubbar på balkongen. Nu blir det tvn resten av kvällen.

häng på rådhuset

Vilket fantastiskt vårväder. Ja och robin har varit uppe hos mamma o pappa i våmb sedan ner på stan för ännu en fika på rådhuset och lite kik i butiker. Köpte en del nödvändigheter inför London.

på uteservering

Vilken mysig fredag vi har haft. Efter jobbet mötte jag upp robin för en sväng på stan och fika ute i solen tills bion började. I am number four. Sedan tog vi ett glas vin på harrys uteservering. Och nu är det dags för film kväll. Idag känns det att det är vår, och jag älskar det..

om en vecka..

Gud så jag längtar.. om en vecka åker jag och jenny till London. Jag älskar att besöka stortstäder. Shopping, god mat, dricka vin och bara vandra omkring och ha det bra. Kankske ska prova på en öl på en engelsk pub. Jo så kan det bli.

bakom mina solglasögon

Hoppas på fint vårväder nu i veckan så solisarna får åka på igen. Sol och värme behövs.

lördagsfika

Har hunnit med mycket idag. Jag och jenny promenerade ner till stan för shopping och fika med sanni och jessi. Härlig start på dagen. Efter detta mötte jag upp isabelle för en lunch.

after work

Igår gick jag, jenny och linda på after work på mummel efter lite shopping på stan. Jättemysig och rolig kväll.