bröllop

Bröllopet igår var jättejättefint, och daniel och karin var så fina! och bröllopsfesten jättebra! Tack för att jag fick vara med på er dag!

30 juli 2011

Nu ska jag börja göra ordning mig och sedan iväg på bröllop, och det är min storebror som ska gifta sig. Kommer nog fälla några tårar. TREVLIG LÖEDAG!

bildbomb

Tiden går fort. Nu är det snart en veckasen jag kom hem från parga. Och på måndag börjar jag jobba. Som sagt, tiden har gått fort. Men imorn har jag en mycket fin dag att se fram emot.

paxos

Bilder från vår mysiga båtresa ut till paxos/antipaxos.

Nu har vi precis vaknat upp. Igår var det bio som gällde, sedan kortspel, vin och tända ljus på balkongen. Kvällen fortsatte sedan till glädje med elin och lisa. Fin onsdag.

valtos

Jag börjar redan längta tillbaka, vi brukade ta en badbåt på 5 min som tog oss till valtosstranden.

home sweet home

God morgon, god dag. Nu har vi vaknat. Blev ingen sömn i natt då vi var på resande fot. Slänger upp lite bilder snabbt från parga. Parga är ungefär det bästa resmålet jag någonsin besökt. Helt underbart fantastiskt!

Nu ska vi ner på stan för frukost/lunch och ikväll upp till våmb:)

Hem till skövde igen

Imorn lämnar vi parga efter 2 fantastiska veckor. Som man säger, borta bra men hemma bäst. Fast gud vad jag kommer sakna grekland.

en hälsning från grekland

Våra dagar spenderas här, på valtos stranden och det är helt underbart!

på läckö

Min semester har fortsatt på bästa sätt. Jenny har bott hos mig sen i torsdags. Så igår åkte vi tilllsammans med sanna till läcköslott och var lite kulturella. Sedan blev det lunch i lidköping. Kanonmysigt. På kvällen fortsatte vi med vin och då även lisa och linda gjorde oss sällskap. Sedan glädje. Underbar lördag!

kristianstad

Ännu mer bilder från våra fina dagar i kristianstad. Underbart.

Nu har jag jenny på besök hos mig och vi ska ner på stan och sedan iväg med sanna på utflykt till läcköslott.

i en sommarstad

Nu är jag hemma från kristianstad. Vi har hafft tre helt fantastiskt bra dagar. Riktiga sommarkänslor med strandhäng, glass i hamnen, möllky, dot, resturangbesök, vin, drinkar och underbart sällskap. Nu mår jag bra.

Slänger upp ett par bilder nu innan jag sticker iväg på 1 års kalas för nilsen. Mer kommer:)

dans dans dans

I lördags var det utgång som gällde i göteborg. Här tillsammans med tjejerna.

NU KRISTIANSTAD

en helg i göteborg

SEMESTERN har börjat bra. Helgen har spenderats tillsammans med jenny i göteborg. Bjuder på 2 bilder från i fredags som vi spenderade med grill och vin i slottskogen. Mys.

Nu pågår ännu en packning. Imorn åker jag ner till kristianstad och sofia. Riktigt bra start på semestern.