fredag- veckans bästa dag

jaa oftast är fredag veckans bästa och skönaste dag. för det första är jag nästan alltid ledig på fredag, för det andra vet man att man ska vara ledig i två dagar till. mm BRA!

Idag har jag o jenny varit på stan. hittade en del saker jag ville hamen jag köpte iaf  två bikini. mm två, kunde inte bestäma vilken färg jag ville ha så jag köpte båda två. men de var från hm så de var billiga! :)

image63
Efter stan har vi gjort dte allra sista på projketet! så nu ska vi skriva ut det i veckan! skönt. såå nu ska ja kolla på tv eller film + städa lite i mitt rum. det behövs!  ikväll blir det myyyyyyyys framför tv med god mat och även godis.

Pusshej 

Kommentarer
Postat av: jenny

de är fina de bikinisarna :)

Postat av: Jessica

Dem var jätte fina =) och ja vad skönt med helg nu =)

2007-04-20 @ 19:21:10
Postat av: lina

åh va söta ni är! :)

2007-04-25 @ 14:38:21
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback