helgen är här

Jaa nu är det helg ( iaf för en del av oss på media) åh vad skönt.
 
idag tog ja o jenny sovmorgon sen åkte vi ner till apun och gjorde typ klart våran infofilm, det blev bra tycker jag! Efter detta gick vi på stan, satt på torget och solade på plaza! som vanligt tog vi en promenad hem i det underbara vårvädret! Väl hemma la ja mig ute och läste tidningar! Efter detta tog ja o jenny oss en promenad till jessi och sen drog vi och träna tillsammans med sanna!

Nu på kvällen åkte ja jessi o sanna hem till jenny! Vi har suttit ute på hennes altan och myst och pratat :) så trevligt sååå. hade en himla massa kul att prata om, och även lyssna på. mm :) <3

Fööööresten idag har jag bränt mig. hmm mycket! :P hihihi soooommmar snart!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jaaaaaa, helgen blir toppen med det varma vädret <3

Postat av: jenny

jag har också bränt mig lite ju. och tack för kvällen föresten :) <3

2007-04-13 @ 00:01:04
URL: http://jennysv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback