måndag igen!

så var det måndag igen, det känns som det är måndag allt för ofta! Idag tog jag ändå sovmorgon pga av att jag ändå skulle till tandläkaren vid tio. jenny följde med som stöd! hihi väl i skolan gick väl dagen ganska snabbt ändå.

Och nu till helgen...
i fredags var jag ledig. då passade jag på att träffa jessica! Vi gick på en promenad och pratade o hade mysigt! På kvällen var jag hemma, åt tacos och kollade på talang 2007 (inte det bästa precis) och sen såg jag på raise your voice, så söööt!
lördagen pluggade jag lite och på kvällen åkte vi tjejer hem till elin! =) vi grillade och åt jättegod mat och sedan spela vi spel av olika slag. jättetrevligt och mysigt, som alltid! <3
söndagen blev det plugg igen, + att jag och jenny tog en promenad till jessica där vi satte oss i solen och pratade. sedan åkte ja o jenny hem. vi kollade på playa del sol och grilla krov!

åh sommarkänslor över helgen så nu ska jag kolla sommarresor!<3
och vi har bara 18 skoldagar kvar, allt annat är helg eller möjligen apu. men åhhh vad skönt. student 2007 =)
och om bara några veckor ska alla media treor till prag!

image55

Kommentarer
Postat av: jessica

mycket trevlig helg och jag fick träffa favorit lina mycket. Då blir jag glad =)

2007-04-17 @ 22:36:22
Postat av: Anonym

du e sötnos

2007-04-25 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback