posetivt / negativt

jaa dagen har både kommit med gott och ont

men vi börjar med det posetiva.

  •  Har bara haft en lektion idag, på grund av att vi fick kolla på Charlies teater där några rb:or var med och var duktiga.
  • På stan hittade jag en liten väska för endast 150 kr
  • Vi ska göra vårat historia prov två o två så det känns ganska lovande för mig och jenny!
  • Det är börjar bli varmt ute igen och de ska bli ännu varmare till helgen, så skönt!

och nu det negativa..
  • Vi fick vår slutuppgift i designen och jag vill inte göra den. Jag menar verkligen inte så vi ska prata med lärarna imorn om den.
  • Måste göra klart rörligbild arbetet idag om dokumentären


Nu väntar ja på mam o pap så ska vi kanske åka och fixa min kamera! Hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback