shopping

gick upp vid åtta och redan vid nio satt jag i bilen med jenny o hennes mamma påväg ner till jönköping! Där gick vi på a6 och ikea. åh jag gillar verkligen Jönköping! Väl hemma i skövde gick ja o jenny på stan här också! Efter detta åkte vi åter igen vidare men denna gången till maxi! Där inhandlade jag mig två par vita vårskor som är sjukt sköna! Mamma köpte även hon ett par! :)

image64

På kvällen åkte jag, jenny, lisa och sanna hem till jessica! Vi bakade kladdkaka och tittade på två filmer, amarican dreams och crazy in love! hihi lite annorlunda filmer kanske, mm :)

tack för en jättebrakväll, pusshej god natt!

Kommentarer
Postat av: jenny

tack själv:) <3

Postat av: jenny

diggar dina skor företsen;)

2007-04-22 @ 18:10:35
URL: http://jennysv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback