vår resa

imorn ska vi ha ett långt infomöte om våran resa till prag! det ska bli intressant! idag fick vi även dela upp rummen på vandrarhemmet o ja ska sova med min trogna rumskamrater jenny jessica och sanna! det blir jättebra! Rummen dock såg inte allt för bra ut men då ska man dock inte heller glömma att det vara har 1 stjärna.. hihi men tror resan blir bra ändå, mycket bra kan den till o med bli! Hoppas verkligen! hela media liksom, mediamediamediadominerar.

Idag har vi i min psykologigrupp varit på föreläsning mellan 2 och 4, jobbiga tider men mm var lite intressant ändå. efter detta gick ja o jenny på stan och jag köpte min en mörkblå klänning/tunika:) jag kan bara inte låta bli!

de kommande dagarna kommer bli kanon

Torsdag: 50 dagar till studenten, kan dte bli bättre eller? student 2007
Fredag: (möjligen fest hos ari ) annars lugn kväll och mys vid tvn
Lördag: Lindas Robert blir 20 så dit ska vi på fest o fira!
Söndag: lugn dag igen, troligtvis vid tvn och datan ;)
Måndag: Jag och mina tre älsklingar jenny jessi och sanna tar en roadtrip till borås, kanske utgång på kvällen, valborg!
Tisdag: LEDIG!

<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det ser ut att bli mycket festande för dig denna veckan. hehe. och borås ser ljust ut, kommer bli riktigt kul =)

2007-04-24 @ 19:14:36
Postat av: jenny

BORÅÅÅÅÅS :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback