veckan går fort

mm redan söndag, tur att vi äe lediga mån-tis, detta innebär endast en skoldag nästa vecka! :D

Gårdagen blev lyckad som vanligt! festa hemma hos robert och hade det trevligt med mina underbara vänner men även lite nya aniskten kom dit! :) det var kul.

idag har jag träffat jessica och tagit en långpromenad, de är så skönt att bara vara ute och gå och prata i så fint väder! På kvällen kom sedan jenny hit, vi kollade på en film som hette typ pojkar vill.. killar kan! Jag tyckte den var bra, rolig och söt. även vi hann med en promenad i vårt kära våmb.

och nu då, angående imorgon, jag jessi jenny och sanna ska till BORÅS för att shoppa. ska bli skitkul tycker jag! en riktig roadtrip. på kvällen blir det fest igen! :)

pusss på er och god natt.

image83

på promenaden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja imorgon blir det Borås och fest. Kommer nog bli riktigt kul =)

2007-04-29 @ 23:15:39
Postat av: Anonym

Ja imorgon blir det Borås och fest. Kommer nog bli riktigt kul =)

2007-04-29 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback