Beck - Advokaten (21.00 - 23.00)

Såg på beck skarpt läge för någon dagsen och beck är verkligen bra. så såg jag att beck visas ikväll så ska naturligtvis kolla på den, ska kolla igenom alla nu, helst i ordning sen på de nya så gott det går:) ikväll blir det advokaten.

annars idag cykla jag till arbetsförmedlingen - (åh, jag vill ha ett jobb!) sen cykla jag hem igen.
senare på dagen nu har jag varit o handlat med mammi, väl hemma tog vi promenad med kasper och efter det gjorde vi soppa =) nu sitter ja vid msn och bilddagboken + lyssnar på LW för han är så himla bra!

Imorgon ska jag till stan med jenny, har hittat ett par sköna + billiga jeans som jag bara måste ha! sen ska jag beställa kläder från ellos, eller strumpbyxor o en tunika bara men.. hehe

aja ska kolla tvn nu, hej! + lämna tillbaka filmer jag lånat..



stort +  - idag fyller sofia 19 år, grattis älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

lyllos sofia :( jag vill med åka, nu nu nu!

2007-08-28 @ 13:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback