Göteborg

Idag har jag jenny och johanna varit i gbg hela dagen. Åkte först o lämna av saker i johannas lägenhet, sedan vidare till ikea där vi kolla runt lite och åt god och billigt lunch. vi kollade även runt i affärerna runt omkring. sedan till sist åkte vi och kollade in köpcentrat allum för ingen av oss hade varit där. Vi blev alla förvånade av hur stort det var! så jag hoppas på ett jobb så ja kan åka dit o shoppa för fanns alla butiker där typ, bra shoppingställe :)

På kvällen nu har jag kollat på film, myste till föräldrafällan för den är ju så sjukt söt sen hann jag även med att kolla på varannan vecka, den är väl också ganska bra!

annars de senaste dagarna har jag mest umgåts med vänner. var o hade en mysig fika med jessi, jenny och sanna! Pratade liseberg, håkan (hellström, inte kyckling) och usa!

nu är jag himla trött så blir väl att sova snart, ska upp och på möte imorn om praktik och sånt. får se hur det går :)

god natt /lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå för möte? praktik? :)

2007-08-27 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback