matfestival

Nu är det dags för skövdes matfestival i år igen! Idag var det tänkt att vi skulle kika på allsången men när erik inte kom så valde vi att ta en mysig fika på pims istället. Det var jag jenny linda lisa och elin! var himla trevligt!

Nu i helgen blir det naturligtvis till att besöka matfestivalen och äta lite god mat!
på fredag kommer linda hit en stund och sedan beger vi oss iväg till elin några stycken och senare till jessicas pojkvän + hennes bror! sedan utgång eller om vi sätter oss inne på något mysigt fik eller i något tält.
samma sak gäller för lördagen men då ska vi först till jenny och möjligen spela lite spel? det tycker jag att vi ska satsa på!

ikväll blir det nog någon film om jag nu kan välja någon, helst en romantisk komedi.

föresten, om jag får jobb blir det  LARS WINNERBÄCK i november! Jag hoppas verkligen på det! vilka ska med?


Kommentarer
Postat av: jenny

JAG FÖLJER MED!!!!

2007-08-30 @ 22:50:00
Postat av: Sanna

jag är given ;) även om jag har jobb eller ej haha

2007-09-17 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback