första advent

idag är det den 2:a december och första advent. Tiden har verkligen gått fort. Är så mysigt hemma nu. Adventljustakar, ljus och stjärnor. det är fint.

Idag har jag o jenny varit på stan. Köpte mig ett par skor, stövlar typ. och så leggins =) Vi fika även på pims. mer mys idag. Blir andra avenyn och någon mysfilm.. Jag och mamma ska äta lövbiff och pommesfrits nu ikväll också för pap är i usa.

Igår annars åkte jag och robert till göteborg. Till allum. Mycket bra köpcentrum måste jag säga. Finna så himla mycket affärer där som jag tycker om. Jag köpte mig två slags tunikor/längre tröjor som ja kan ha till leggins. En lite varmare tröja. Leggins. Strumpor. Smycken (ringar,armband,örhängen). Björn borg trosor. Film. Ja det var väl allt. =) tror jag. Blev en ganska dyr resa för mig. men dyrare för robert..

Väl hemma kollade vi på en utav filmerna vi köpte. komedie gillar jag! =)



Kommentarer
Postat av: Natalie

Men allum ligger ju i partille :P Jag har tröttnat lite på den gallerian faktiskt :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback