helg

Då var även fredagen avklarad! Blev väl en hyffsad vecka nu ändå! Men jag är tacksam för helgen nu. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. kolla på idolfinalen ska jag också. Och äta god mat med mammi nu, bara vi två. Och imorgon kommer min pap hem från USA =)

Imorgon ska jag äta lunch med jessica på stan och även kolla runt i lite affärer. Behöver köpa julklappar. plus leta efter lite som jag själv kan önska mig. Har inte så många julklappar på listan?

På torsdag har jag bokat ny klipptid. Tycker det är för långt redan. Och så ska ja slinga det kanske? Men vet inte om ja ska avboka. vill egentligen klippa mig hos mikaela. Måste fundera på detta. hehe.

ha en bra kväll alla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback