julafton

Julafton har verkligen varit helmysig i år! Vaknade runt en tio när mampap kom in med en morgonjulklapp. Sedan kollade jag på lite andra avenyn avsnitt där de firade jul. mysigt. runt en ett-två åt vi jullunch. Åh vad jag hade längtat efter julmat. det var gottigott. Efter maten var det kalle. som ja gillar mindre för varje år. Långtråkigt. sedan var det prat och julmys innan vi öppna alla julklappar. Fick en masssa bra ja behövde och hade önskat mig. finfint. Resten av kvällen spelade vi spel och hade mys.

Imorgon kommer blir världens skönaste dag. Jag ska bara ta det lugnt. Kolla på film och inte göra någonting. På kvällen sen blir det utgång. hur ja nu ska orka det.. just nu känner ja att ja bara vill ligga här hemma och mysmysa!

go jul o go kväll kramkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt jobb idag :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback