ledig igen

sådär ja. Har inte hunnit skirva här den senaste tiden. Har haft så mycket att göra! Julafton var ju som jag nämnt helmysig.



På juldagen sen var det en mysdag. Kollade på film och serierna som jag fått i julklapp. På kvällen sedan var det utgång. Förfest hos sofia och tobbe. sedan pims. sedan vatra. mycket bra kväll..



Annars under min första del av julledigheten umgicks ja med vänner och familj. På torsdag sedan var det jobb. På kvällen träffade jag jenny elin och sanna som var hemkommen från New york. På fredagen var det ännu mer jobb.

idag sedan har jag varit på stan med jenny. Inhandlade ett linne o några sjalar. Bra. Sedan när ja kom hem har jag kollat på sex and the city. nu ska jag se på ännu ett avsnitt eller greys anatomy.

de närmaste dagarna ser ut att bli lugna med undantag för nyårsafton.

god kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback