onsdag

Idag tog världens bästa Sofia körkort. Så hon både skjutsa och hämta mig från jobbet! jag är så glad för dig!

När jag kom hem nu ikväll hade min pappi städat hela nedervåning åt mig! så hela mitt rum och där nere var städat. Då blir man så himla glad. Nu är det bara inslagna julklappar som behövs inför jul. jag satte mig och myste till bonde söker fru. Och nu ska jag duscha, eller kolla på film..

sådär ja TVÅ DAGAR kvar. sedan ledighet. jag längtar

Föresten fick min provisonsdel av lönen idag så vi kan köpa biljetter till KENT nu då, jenny och sanna?  och på fredag får man man löööööööön! bra med pengar!

Kommentarer
Postat av: jenny

Vi handlar kentbiljetter imorn?! PUSSS

2007-12-20 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback