Vänner

Jag behöver något riktigt bra att se fram emot. som ayia napa 08. såå himla underbart! Jag vill boka snart vänner!!

Det närmaste jag längtar efter nu är jul. Om ca 2 veckor är det jul och ledighet.

Idag gick det väl ändå ganska snabbt på jobbet. Rasterna kommer ju titt som tätt. Och vi planerar inför helgen! :) Vi ligger väl sisådär till i giganternas kamp. vi kan fortfarande vinna. Och jag blev veckans gigant igen, så denna gången vann jag en kamera. som jag redan sålt :) hihi man blir rik på alla vinster.

Imorgon blir det fika med mina fina vänner. jenny, lisa och jessica tror jag väl? Och på onsdag ska ja träffa sofia och linda! och sen på torsdag skulle vi kanske ut några från jobbet! på lördag är det iaf spikat med utgång. hihi så den här veckan känns så himla bra egentligen. Jag ska tänka på det posetiva!


Go natt på er, puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

åååh vad jag längtar till cypern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback