fest mitt i veckan!

i onsdags blev det fest med linda och sofia! Vi lånade lindas pojkvän roberts lägenhet eftersom att han är i bulgarien. massa prat, dricka och lite spel gjorde kvällen till en mycket bra. Sedan gick vi vidare ner på stan och tillslut in till pims.. var en jättebra kväll.

i torsdags, eller igår var det fest igen, denna gången började vi hos elin, det var jag elin jenny jessi och sanni. sedan drog vi vidare till bogrens där det var en himla massa folk. kul att dansa så mycket igen. var längesen, eller aaa i ayia napa <3

idag blir det myskväll med linda + jenny. vi ska nog laga lite mat och kolla lite film. blir nog mysigt. innan det ska jag till stan med jenny o kolla på skinnjacka:D

nästa vecka blir nog också en bra vecka. sanna och jenny är ensama hemma och linda har roberts lägenhet. Blir nog många festligheter då! Mona som vi träffa i ayia napa ska även hon kanske komma hit under helgen! det hoppas vi på att hon gör. vore kul =)

så nu ska jag fixa lite mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback