toppenhelg

Den här helgen har varit riktgt bra! Började redan i torsdag med lite förfest hos sanna! Det var längesen man såg några av dem så det är alltid kul att träffas många! sedan gick vi alla vidare till bogrens. 
 
Sen var det fredag, då åkte vi hem till linda och förfesta. Lyssnade lite på per gessle från balkongen :) sedan bar det av ner till stan och voda. senare på kvällen åkte ja jenny o sofia med linda hem och sov där. så lördagen spenderades med dem och sen på kväällen var det dags för middag o mys hos jenny. Då kom ja jessi lisa marika julia och erica! Återigen träffa man människor man inte träffat på länge, underbart :)

sen söndag! satt ute en stund i solen och läste min bok medans mamma höll på att måla om här nere i mitt rum. blir nog bra! imorn ska vi tapetsera! :) på kvällen kolla ja på film med mapa och hade mys.

idag har jag varit meed robert o nu ska ja snart i väg o hämta mina nya kamera. yees! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du fått din kamera nu. vad kul =)

2007-08-01 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback