summer days

Åh vilket härlig väder som har kommit hit! Det är bra att det kommit lite ljus nu för just för tillfället är jag TYP död. Har haft så sjukt mycket att göra den här helgen, ja till och med hela den sista veckan! suttit hela dagarna långa med massa plugg! Men äntligen!, och jag menar äntligen med ett utropstecken efter är det mesta klart! Har bara pyttelite till att göra imorn, hoppas jag orkar lägga ner enegi bara!

På eftermiddan nu tog iaf ja o jenny oss en promenad till staden för att sola. (har ju inte kunnat varit ute något idag på grund av pluggandet) promenaden var underbar, skönt att komma ut lite med gott sällskap:)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på för evigt! riktgt söt kärleksfilm det! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa snart är det slut på skiten. Känns rikgit skönt =)

2007-06-03 @ 21:23:29
Postat av: jenny

ja herregud. jag är helt slut efter dessa dagar. var mysigt med våran lilla promenix <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback