fredag - veckans bästa dag

Imorse vaknade jag upp och såg att det var dåligt väder ute, men jag och jenny åkte ändå ner till räddningsfältet för att filma lite övningar som jonas visade!  trots vädret tror vi att det blev lyckat faktiskt. Vi åkre runt i en brandbil och det var mycket folk där idag, mest poliser..  vi hade KUL, ett av de roligaste rörligbildarbetena tror jag :)
efter detta fick vi fika som var mumma!

Efter detta åkte vi hem för att byta om och begav oss sedan ner till skolan där vi luncha med jessi, sanna och marika. sedan tog vi en kort promenad ner till stan. vi kollade på lite fina väskor och klänningar. hittade en del fint.

ikväll blir det mys hemma, är nog en del bra på tv ikväll också, och vi ska äta jääääättegod mat idag!


föresten sa jag dagens kommentar som misstolkades.
"om jag hade vetat det här skulle jag tatt på mig snyggare underkläder"
jag syftade på mina kläder under jackan..

jenny var inte sämre hon heller med kommentarer, hennes bör dock inte nämnas i en blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :) ne exakt. du menar de jag sa i bak i brandbilen?;) hihi. men det du sa var grymt kul <3

2007-03-23 @ 16:06:22
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG

2007-03-23 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback