hej vår!

Det är VÅR! solen skinner och idag var det ca 18 grader ute, åh sommarkänslan är här och jag älskar det. På rasten gick jag o jenny på stan och jag hittade massor som jag SKA ha, bland annat en jacka, väska och shorts. åh nu till våren vill man ha en hel del nytt. Efter skolan följde ja med jenny hem, vi baka negerbollar sen spela vi chicago med begge. jag vann, yeeees! :P

Nu på kvällen har vi varit och kollat på Begges match, vi tog även en promenad till jessi och fick kladdkaka, hon är så snäll så det är helt otroligt! <3

plus jag fick mvg på arbetsmiljöprovet, hurra för mig! :)

och nu, film eller sova? det är ju ganska sent, men jag har sovmorgon imorn, hm hm.
God nattt blir det nog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, vad chockad jag blev när ni kom ,men glad =) alltid lika kul att se er, blir alltid glad =)

2007-03-29 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback