Helgens planer

Fredag: Idag var jag och jenny på möttet på räddningsverket, det gick bra och varade bara en timma så sen fick vi åka hem och vara leidga resten av dagen. Runt 12 tog vi en promenad ner till stan för att träffa sanna och jessica, så gick vi runt och kikade vårkläder och saker till studenten. och på tal om studenten, våra studenmössor har kommit till skolan nu och på måndag får vi med dem hem.  student 2007. Åh vad jag längtar!

Nu sitter jag och väntar på att robert ska komma hit, ikväll ska vi äta god mat och mysa framför tv, åh vad jag älskar såna kvällar.

Lördag: Då bär det av till GÖTEBORG. jag och jenny ska dit för att shoppa allt man kan tänka sig! kläder skor och bikini bland annat.
det är alltid lika trevligt att åka en sväng dit.

På kvällen blir det troligtvis bio med robert, funderar på music and lyrics. och sen mer mys på kvällen.

Söndag: Slappdag blir det då, måste möjligen skissa lite på stolen till designlektionen men det är det ända jag har planerat isf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en trevligt helg, speciellt det där med gbg;) <3

2007-03-16 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback