lördagskväll

I går kom robert hit och vi myste framför tvn, kollade på 2 komedier som var söta!

idag sov jag länge, sedan gick jag på promenad med jenny, det känndes lite vår idag och bättre ska det bli.
på eftermiddagen åkte jag och robert och handla lite till vårat bak och sedan baka vi jättegod kladdkaka.

Nu ikväll har vi suttit och kollat  på melodifestivalen där The ark vann, jaa de var väl ganska okej, men heja nog mer på 2:an och 3:an. Nu ska vi nog kolla på någon annan film, komedi förhoppnningsvis för jag gillar det bäst!

och sen imorn blir det dags att börja plugga psykologi och sedan träffa lite kompisar på kvällen. Även på måndag och tisdag då vi är lediga blir det en del plugg men förhoppningsvis lite annat också.

aja, nu ska jag gå iväg och kolla om det finns någon bra film.. 



    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback