love is all we need

ja det är nog rätt, love is all we need <3

idag har jag som jag skrev i förregående blogg bara slappat och skissat på en stol, hm.
kollade även på greys anatomy ( repris från i onsdags, dubbelavsnittet ni vet) sjukt bra. fick även sällskap av mamma.

igår var jag i göteborg också, hade tänkt att shoppa massor men tillslut blev det bara en vit tröjklänning, svart skärp och en sjal. men det var jättemysigt ändå med ett antal fikastopp..
Väl hemma i skövde blev det bio, music and lyrics och den var sööööt och lite småkul ja.

nu ikväll blir det playa del sol, och sen step up som jessica rekommenderade! den skulle vara en söt kärleksfilm och då är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, visst var step up bra. Skit söt film och han kan man ju inte klaga på direkt. haha

2007-03-18 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback