Playa del sol

ja sitter här och väntar på att kvällens program ska börja och klockan 20.00 startar det med playa del sol. och på tal om sol, ÅH vad skönt väder det var förut, ja o jenny var ute på promenad med kasper i vårvädret.

min helg har annars varit jättebra också, som alla mina helger!
igår kväll träffade jag jenny, jessica och sanna. kvällen började hemma hos jessica med film och glass. efter detta fortsatte vi kvällen nere på stan, satte oss på pims och blev sittande där ett tag!
tack tjejer.


   

Ihelgen har det även blivit en del plugg. I går satt ja o jenny med projektet, igen, det har blivit ett antal tillfällen nu, men igår skrev vi ut den! BRA. idag har det blivit lite historia, förklara några ord bara så det var ju skönt.

och idag kommer robert hem också från sin skidresa så troligvis träffar jag honom i imorn =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Playa del sol äger!!!

Postat av: jenny

Jag sitter också poch väntar på de;)

2007-03-25 @ 19:38:33
URL: http://jennysv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback