shopping!

ja idag hade vi som vanligt lång håltimma, jag, jenny, jessi och sanna gick ner på stan och shoppade, vi hittade alla en del men sanna fick tag i mest! Alla köpte vi varsin klänning, systrar i klänning! sen hitta jag massor jag ville köpa senare i veckan som t ex t-shirt, bikini, väska och smycken.. sanna lyckades även med att dra med sig en hel provhytt. vi stannde också till på eurobaugett men bara jag o jenny åt.  hade en jättebra och mysig dag! <3

Efter filmen tittade vi på film om hitler och ww2 på historian och den var ganska bra, mm intressant.


nu ikväll har det varit och kommer vara bra tv:
  • greys anatomy (repris)
  • vänner
  • gilmore girls
  • desperate housewives
  • film, step up?















jag o tjejerna i malmö <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback