söndagsmys

Nu har jag precis kommit hem från stan. Har varit och fikat med mina tjejer jenny, jessica och sanna. det gillar jag. Vi prata om alla resor vi ska göra framöver, malmö stockholm och förhoppningsvis cypern, eller turkiet. Längtar sjuuukt mycket efter värme och sol. våran sommar kommer bli den bästa..

Vi följde även med sanna till hennes jobb för hon hade lite kvar att städa. vi andra kolla resor.
nu ska jag nog kolla på bilderna från turkiet dit vi åkte sist.. åh underbara bilder.

annars ikväll blir det väl film och musik. så brukar det bli. tyvärr var det inget playa del sol ida.
och imorgon när man är ledig blir det BRA väder. sool och varmare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå. det vädret tackar vi inte nej till. :) tack för fik myset:)

2007-03-11 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback