tack, tack!

ÅH vilken tur, är så glad för mamma ringde precis och berättade att mina nycklar (som jag tappade igår) var hittade! de var någon som hade lämnat in dem hos polisen och på grund av min "polisbricka" kunde de få tag på oss! ÅH vilken tur, har alla nycklar där, så tack till den som hittade dem, slutet gott! =)

Återigen idag tog jag och jenny en promenad hem, man kan inte annat än älska det här vädret! sol och värme.
Annars idag ska jag umgås med robert, han är påväg hit. Vi ska äta onyttig mat, troligtvis pizza, såå gott!  ikväll ska vi nog mysa framför tvn för ikväll är det greys anatomy, ja! och sen blir det nog film, flight plan:D


just det, det bästa av allt. JAG HAR REDAN PÅSKLOV! det känns så himla underbart!

Kommentarer
Postat av: jenny

BRA att du fick tillbaka nyklarna. undra bara vart de låg. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback