äntligen

åhh de ringde från elgiganten och sa att min kamera var klar och att jag kunde åka dit och hämta den när som helst nu! :) ska dit snarast möjligt vilket troligtvis blir imorgon! åh vad jag saknat att alltid ha en kamera. det var en himla tur att jag fick låna med mig daniels till prag! Prag utan kamera känns skumt :P

försten jag har blivit sjuk, dumma jessica som troligtvis smittat mig med sina baciller ;) hoppas jag bli bättre. har slöat hela dagen framför tvn, sett på bland annat bring it on all or nothing, den är söt! hehe


nu blir det mer tv eller film för mig men först ska jag kolla resor, utomlandsresor till solen med mina underbara flickor! <3

hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att din kamera är lagad nu och förlåt om jag smittat dig (A)

2007-05-14 @ 20:11:56
Postat av: jenny

vaaa bra att du får den nu ju :D

Postat av: Linda

vad är du för sjuk gumman :(

2007-05-15 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback