duktigt lina

idag har jag TYP skrivit klart historia inlämningen som egentligen inte ska vara klar förens nästa vecka och det känns så skönt för nästa vecka har vi sjukt mycket, och veckan efter det också fick vi reda på idag! 5 saker på två veckor är skitmycket för oss på media! iaf för mig! men juste inte nog med det, jag och jenny satt kvar och jobbade med våran slutuppgift i rörligbilden, vi lär ju nästan bli klara med den imorn också för nu är all fakta hittat :)

som sagt, duktigt lina! =)


Kommentarer
Postat av: jenny

japp, bra jobbat lina;)

Postat av: Erica

ja nu har du varit riktigt duktig. Jag har faktiskt gjort färdigt arbetsmiljön, men historian och designen är kvar. tungt..vi hörs puss

2007-05-23 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback