långhelg igen

herregud känns som vi är lediga nästan jämt och nu missförstå mig inte, jag älskar det! Ledighet är det bästa jag vet! ska slappa och ta dte lugnt ända tills på måndag! underbart! :)

Igår var det 30 dagar till studenten, men helt ärligt jag var skittrött och stannade hemma, robert kom hit och umgicks med mig, vi tittade på tv och film och åt glass.. liksom är ju 20 dagar snart också! då blire fest istället.

så vad händer idag då?
denna regninga och gråa dag blir det att kolla film inne, mysa framför tv är allt bra det med.. ikväll blir det kanske fest ? orkar troligtvis inte idag heller. herregud vad har hänt med mig?  hihi

Kommentarer
Postat av: jenny

jaa vi är ju lediga ofta. speciellt när vi haft våran apu med;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback