skogspromenad

Söndag..

Idag har jag och mamma varit på promenad ute i skogen med kasper. Vi åkte även till maxi och handlade lite. Senare på eftermiddagen och kvällen har jag tittat på lite olika filmer och så andra avenyn som gick idag.

I fredags gick ja sofia och linda till pizzerian i hentorp för att få i oss lite mat. Tog ganska lång tid men sedan fortsatte vi hem till sofia. Drack lite och pratade och ibörjan hade vi på idol men valde sedan annan musik. Efter att ha missat bussen tre gånger hann vi med den och kom ner till stan. Satt på pims och voda!. Träffade många arbetskamrater ute också. tack för en bra kväll..

Sedan lördag. mysdag ja. Gick på stan med jenny och sedan mötte vi jessica sanna och agnes för en avskedsfika med sanna! Imorgon åker hon.. <3 På kvällen var det lite tv och sånt.


från i fredags..
image164

Kommentarer
Postat av: Anonym

har lite ångest derför att imorse ringde jag till dagiset och sa att jag var sjuk mest för att jag var så jäkla trött och behövde sova..men då säger hon att aa okej va synd för vi tänkte låna in dig som vikarie idag och då hade jag fått full lön..skit också!

2007-11-27 @ 15:28:22
Postat av: Linda

det var alltså jag som skrev innan:P hehe

2007-11-27 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback