snart är det helg, och löning

Imorgon är det fredag! Helt underbart känns det! Speciellt för att jag får min lön. som jag är ganska mycket nöjd med, min första hel lön kan man säga =) äntligen.

En annan sak som gör morgondagen bra är att jag och linda ska hem till Sofia och ha tjejkväll. Laga lite mat? Och dricka lite? Och sedan ner till stan? Låter braa! =)

På lördagen sedan ska vi ha avskedsfika med sanni för på måndag flyttar hon ju som sagt till USA, new york. Jag kommer sakna henne samtidgt som jag är avundsjuk på henne. Jag vill också bort och testa på något nytt.. Blir iaf en fika och lite shopping på lördag då! ..

Sedan resten av helgen ska jag inte göra någonting. och allting. sånt där jag inte hinner med annars!

Pusss och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback