bra helg

Den här helgen har verkligen varit bra, har hunnit med mycket! Fredagskvällen började stressigt. Slutatde 18:00 och skyndade hem, duscha och fixa och tillbaka till stan vid sju och möta några arbetskamrater. sedan vidare till vatra! Var där hela kvällen med jobbet. Bjöds på mat och massa dricka.  Sofia kom också dit med sina vänner och mediafolk var där :)

lördagen träffade jag jenny. Vi gick på stan i timmar och letade efetr kläder jackor och skor. och en massa annat också! Tog oss en fika på pims och hade en mysig dag. På kvällen kom robert och vi kollade på kärleksfilmer, haha =).

Söndag idag, har hunnit med greys anatomy ugly betty och desperate hosewives. det är bra! älskar de serierna! På kvällen åkte jag ner till stan och träffade mina tjejer.
Jenny jessi sanna och elin <3 .

Nu har jag kollat på coyote ugly. sanna ska nämligen flytta till usa, och kanske till new york. kom då på den här filmen som ja var tvungen att se!

Nu ska ja lyssna på musik och läsa tidningar =)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback