dagen..

Idag åt jag och daniel lunch ut, på kebabhouse. det var gott. Gick ganska bra på jobbet idag också. Efter jobbet har jag kollat på bonde söker fru, som mam o pap spelat in åt mig. Det var ganska bra.

Igår träffade jag Jenny och Linda. Vi fika på pims. Imorn ska ja troligtvis träffa sofia och linda. Ska cykla hem till sofia efter jobbet och se på film och ha myskväll. Det ser jag fram emot.

Och på fredag har jag fått ledigt ca halva dagen. Bra det för vi ska fira sanna! Sen ska vi vidare till stan allihopa och umgås! =)  På kvällen blir det kanske fest?

Har suttit på internet och kollat lite kläder de senaste dagarna. Hinner ju inte gå på stan så mycket. Har hittat en hel del jag vill ha..

/ lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback