Det går framåt..

Onsdag idag, och snart är den här veckan också slut. Har massa roliga saker att se fram emot..

Imorgon ska jag på stan innan jobbet. Ska träffa Sofia och Linda. Ska försöka hitta något fint linne, tunika eller klänning som jag kan ha till helgen. Då ska jag nämligen till Göteborg med Jenny. Vi ska på inflyttningsfest hos Johanna =) Sen ska vi även gå på stan! Kommer bli en mycket bra helg. <3

På fredagen är det ju klippningen som gäller.. är nervös för vet inte hur ja ska ha det? Några förslag?

Och idag har jag kollat på resor.. Jag vill ut och resa. Antingen till ett varmt land eller till en storstad. Någon måste med mig! =) Är så många som varit eller är ute och reser nu! Jag vill också..

Nu måste jag fixa till mig :)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag vill RESA =)

2007-10-10 @ 16:12:28
Postat av: Amanda

Jag vill också resa. Helst långt bort o gärna länge. På ett riktigt äventyr!

2007-10-10 @ 21:38:52
Postat av: lina strandberg

men BRA tjejer! Vi reser någonstans, tillsammans! =)

Postat av: Amanda

Ja...nu är jag helt seriös. Thailand vore ur gött. En resa på några månader. Eller kanske kortare:)

2007-10-11 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback