min helg.

hur kan det redan vara måndag? Jag som var så glad att det var fredag nyss. hmm, tiden går så fort, för fort ibland..

I fredags var ja iaf hemma och hade myskväll med min familj. Det var mysigt. Vi åt god mat och kollade på Idol. På lördagen fick jag gå upp mycket tidigare än vad jag brukar. Jag, jenny, jessi, sanna och mattias åkte nämligen till ullared. Där var det verkligen mycket folk..  Köpte inte så mycket heller men var mycket trevligt och åt god mat ;) Kom hem runt en 20:00. Då gjorde jag ordning mig snabbt och så åkte ja jenny och linda på föfest hos jessica o mattias. Singstar var det där! sen åkte ja jenny och elin in till vatra för mer fest. en jättebra kväll..

På söndag åkte ja o jenny till stan. shoppade en del faktiskt =) massa örhängen och lite kläder och sånt.. På kvällen sen tog jag och jessica en långpromenad som var jättebra. Mysigt o hade mycket att prata om. <3

och idag var det jobb, och jag är trött :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback