nu är det fredag igen

Helg är bland det bästa jag vet.. då har man massa tid till allt som att träffa vänner, kolla in stan, kolla film och bara ta det lugnt! Idag gick det bra på jobbet också, har varit en ganska bra månad.. och nästa vecka får man LÖN. känns mycket bra..

Igår träffade jag sofia och linda. gick till pims och åt nachos. skräll på oss. älskar att umgås o prata med dom. När jag kom hem tittade jag på wallander, hehe..

Ikväll blir det IDOL. Det är bra. ska kolla tillsammans med jenny, tyvärr mådde jessi inte så bra idag =/ senare på kvällen blir det mer wallander. och imorgon ska jag på stan. det är ett MÅSTE :)

juste idag klara jag kompetenstestet om vattenfall. BRA LINA!



Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du klarade testet :) Föresten avr de mastermind du kolla på när du kom hem eller? isf visst var den bra? :D

2007-10-19 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback