på promenad genom stan

Idag har jag och mammi varit på stan i flera timmar. Har gått igenom alla affärer ordentligt! Har inhandlat mig nya skor, ett par "stövlar" och ett par "sommarskor" mer egentligen. Men jag gillar dem. Jag köpte även kläder, smink, mössa och sånt. smycken också! Ja blev en hel del bra köp.

På dagen senare har jag verkligen tagit det lugnt. Kollat på film (skräll). Jag ser nog för mycket på tv och film, men ja älskart. Blir x antal under helgerna..

Imorgon ska jag umgås med lite nära och kära, nämligen lite vänner. Vi ska på bio och fika och sånt mysigt! Det ser jag fram emot. Får se vilka det blir bara. Jag och jenny iaf, och elin! sen kanske lisa och sanni följer med? vore kul =) saknar er!

Nu ska jag snart läsa någon tidning, lyssna på musik och sova! =)

gooodnattt


/ lina:)

Kommentarer
Postat av: jessica..

åhh jag vill också shoppa nu. ska göra det när lönerna kommer.. Fast jag vill åka till gbg då =)

2007-10-21 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback