den svaga länken

ja igår var en sån där riktgt mysdag med massa film och tv. jag och robert hyrde tre filmer varav vi såg tv av. men först började vi med svensson svensson som hade seriestart. det  var kul, bra att det är tillbaka! =) senare var det äntligen dags för beck den svaga länken. jag älskar alla beck. Catch & release var nästa film, också bra! kärleks film gillar jag!

idag nu då.. ska nog åka och titta på mobiltelefon. vet inte vilken jag vill ha. Någon som har något förslag?

det här är iaf de två jag kikat mest på..

    sony ericsson              sony ericsson
            s500i                             w580i

image146image145      

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar båda =)

2007-09-16 @ 20:42:15
Postat av: linda

min mobil till höger ;) haha

2007-09-16 @ 23:32:38
Postat av: jenny

tycker båda, men om jag skulle valt själv skulle jag valt den svart gröna! :)

2007-09-17 @ 22:06:53
Postat av: jessica

Snygga mobiler båda två ju, bra val där lina. hehe. Men jag hade nog valt den till vänster. den var riktigt snygg.

2007-09-19 @ 10:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback