film efter film

Nu på eftermiddan och kvällen har jag kollat på filmer. smekmånaden, shrek, linas kvällsbok mm :P annars idag var ja o jenny på stan och kika. la undan en mysdräkt i lila..

i går var det fest. Jag och Jenny åkte hem till Linda och drack, spela spel och prata. Hade en himla bra kväll med er tjejer, så kul vi hade! massa skratt och dans! efter vår förfest gick vi ner på stan och till voda! Tidgare på dagen var jag i tibro med mamma o pappa sen åkte vi o köpte en ny mobil till mig. W580i som ja älskar =)

I fredags var det en lugn kväll, kolla idol och film=)

imorn är det jobb igen, jag orkar egentligen inte men måste =/

gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja shet va kul vi hade :) har alltid lika roligt när man är med er! Men imorn går de bra lina, du fixar de tills du får ett annat jobb :) lovar diG!

2007-10-01 @ 00:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback