kvällens

- Idag är jag ledig, skönt :)

Utbildningen som försäljare har gått bra och det verkar kul =) imorn ska vi börja lära oss om det vi ska sälja! så vi har all info. Det behövs!

Idag var jag som sagt ledig. Gick ändå upp ganska tidgt och kolla på tvn och lite så. var även iväg på intervju för helgjobb, hehe.. sen efter det gick ja o jenny på stan! Köpte mig den lila sjalen som jag kikat på ett tag. på eftermiddan var ja o mammi iväg o kolla blommor till mig .

nu på kvällen har jag lagat mat som ja ska ha med till jobbet imorn och kollat på idol som var bra! Nu ska jag nog kika film eller något som går på tv. småkollar på heros just nu faktiskt, det verkar bra men jag kommer ändå inte kunna följa det för jag slutar ju nio varje dag :P ne juste kom just på att dte är top model nu så trean ska på..


Kommentarer
Postat av: Linda

Var de mcdonalds du var på intrevjuv hos? hur gick den?

2007-09-13 @ 11:23:28
Postat av: Anonym

japp det var det. Jag tror det gick ganska bra men tror inte att ja kommer få det för att jag redan har jobb mån-fre :)

2007-09-13 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback