love actually

himla söt film tycker jag, love actually.. Innan kollade jag på Beck- Det tysta skriket. Tyckte inte alls att den var så dålig som alla andra verkar tycka. kanske inte den bästa beck men inte kass..

Idag annars har jag och jenny varit hurtiga! Cyklade ner till stan, kollade runt, drack cola på rådhuset ute i solen, mysigt. Sen cykla vi vidare till elgiganten och maxi och kika runt där..

nu ikväll har jag lagat mat tills imorn, kollat på filmerna jag nämde innan och myst i min nya morgonrock som mammi köpte till mig igår. Igår var jag nämligen på stan med mamma, köpte lite småsaker till mig och så.
på kvällen fest jag med mina vänner som jag saknat mycket. kul att träffa er! <3

imorn ska ja jobba, utan jessica :/ tråkigt.. sen vill jag på bio på kvällen, underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra). Kan vi inte gå på den ? Några som är sugna?

nu ska jag se på mer kärleksfilm och må bra! casanova

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback