lördagen är här..

image267

Men jag tänkte först nämna fredagen. Kvällen blev bra tillsammans med mina tjejer jessica, sanna o elin. Vi förfesta, prata, sjöng singstar o en himla massa kul innan vi begav oss ner till stan.<3



Och så nu, lördag. På morgonen åkte ja o jenny till götet för lite shopping. Inhandlade mig en svart jeanskjol och en bikini. jenny fick sig också några köp. Maten åt vi på vårat favoritställe där o blev kycklingsallad.

Och sedan på eftermiddan har jag varit helt slut. dels från igår, dels från shoppingen i götet. La mig i soffan o kolla toon disney som ja somna till. lite sköönt ja. Sedan tog jag en promenad med kasper. På kvällen nu bli det tv o möjligen film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback