torsk på tallin?

igår kom jag hem från tallin. Jag har inte sett filmen torsk på tallin, men efter vad jag hört liknade inte det vår resaa! hehe vi hade det iaf huur bra som helst.

dag 1: resan började med tåg till stockholm innan vi klev på båten. Där mötte jag anna chanette olle och jimmy upp jerry som äntligen blivit frisk. På båten blev det lite champange innan vi gjorde ordning oss på hytten. Jag dela med anna o vi hade lite miniförfest där med musik och lite dricka. sedan åt vi buffe allihopa,kolla på show, drack, dansa och hade det allmänt trevligt. sedan gick några av oss på disco, nattklubb eller vad man nu kallar det på båtar?? sjuukt kul tycker jag.




Dag 2:
Vakna av väckarklocka. Gick upp och åt frukost. iaf vi som orka. Sedan gick vi i land i tallin och tog taxi till hotellet. Sedan skulle vi kolla in stan. men alla var trötta sen dagen innan. Jag fick iaf med mig jimmy o vi kollade runt i affärer och vandrade runt i tallin och åt lunch. Mycket fint väder hade vi också. Sedan var det dags för ett besök i poolen och poolbaren och även ett "bastuland" hehe. eller ett ställe med många olika bastu. Sedan upp på rummet o fixa till sig. sedan lite förfest och sedan förfest och sedan trerättersmiddag :) Efter detta fortsatte vi på rummet innan vi drog in och kollade tallins nattliv. och det var bra.




Dag 3:
Återigen, upp till frukosten. Idag hade vi helt underbart väder. solen lyste på oss. Ja anna o jimmy satte oss ute och åt mat. Sedan mötte vi upp resten av gruppen och satte oss på toget där det var helt otroligt varmt. Tog lite dricka och sedan skulle vi iväg till båten för hemfärd. Blev middag igen, show, och party. sedan vid en fyra drog vi några på efterfest till mitt o annas rum. blev ingen sömn den natten. hehe..



Dag 4: Vid tio kom vi in till stockholm hamn och sedan iväg till tåget som tog oss tillbaka till skövde. vi var allihopa mycket trötta. men har haft det så himla himla bra. skönt att få vara borta lite.

Mitt nya ord på resan: partypeople is in da house. låter helt dumtoch helt fel engelska o fel ord. men jag gillart ;) haha

På söndagen sedan gick jag på the sound of music med mammi. Den gilla jag:)

och tillslut idag. Måndag. underbart väder igen, tack för det. ja o annsi satt ute i solen och ringde under förmiddan. sedan åt vi lunch på pastagrapa på uteserveringen. Efter jobbet träffa ja jessi. åt glass ute i solen. sedan mötte jag sofia och linda. vi åt pizza på riviera. det var gott. sedan satt vi o prata till typ åtta? mycket bra dag som ni förstår!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så extremt roligt, vi höll oss ju flytande iaf ;) puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback