valborg

slutade lite tidgare idag. och mötte jessica efter jobbet. Vi skulle nämligen sola idag! :) Få lite färg inför kvällen. vi ska festa lite nu ikväll hemma hos jessica några kompisar. kulkul.

Och sedan imorgon, torsdag, är ju ledig så jag sofia och linda ska till gbg och shoppa lite. kommer bli himla bra. På kvällen ska vi fira jessica som fyller 20 år. (påfredagegentligenmenändå). Skitkul dag blir nog detta.

fredag ska jag jobba, kanske bara blir ja o anna där? hehe då kommmer vi ha det bra. på kvällen blir det mys hemma.

Och sedan lördag, om vädret är bra ska vi grilla och ha dte mysigt, med lite vänner. isf blir dte första gången för iår för oss.

Söndagen sen då, då blir det att ta igem lite tv och serier :P

Nu måste jag fixa till mig inför ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback