wunderbar

vilken underbar vecka det har varit. iaf om man tänker på vädret. vill alltid ha sånt här fint. om inte ännu varmare. då känns det vår/sommar. nu sitter ja o funderar på allt jag gjort men inte skriva den här veckan.

på lunchen ida åt ja o anna macdonalds i parken. i solen. :)

idag annars har jag iaf umgåts med jenny. Hon mötte upp mig halvvägs från jobbet så cyklade vi till stan. lite fika vid torget i solen. mysigt tycker jag. sedan kolla vi affärer och sola. imorn ska ja minsann shoppa för då kommer det massa pengar till mitt tomma konto. löning det gillar vi. sedan var vi lite mer nyttiga o cykla hem också.

Igår då, träffa jenny då också. så mötte vi på sanna o jesis på pims o fika allihopa. och kom in på arvikafestivalen. the kooks ska dit, vilket gör att ja också vill dit. hehe måste fixa detta.. sedan träffa ja sofia o linda. vi kolla lite thaliandbilder och kläder hemms hos sofia. jag är lite avundsjuk ;)

Vad har jag mer hunnit med? En dag promeneade jag lite med jessica, eller kanske mer än en dag? vi åt god mat på pims en dag också. mysmys. och riviera hann ja också med en sväng med sofia och linda i början av veckan.. herregud mitt minne är bra men kort. tydligen iaf..

och imorn ska ja umgås med mina vänner. ser jag fraam emot. <3

Kommentarer
Postat av: jenny

mysigt med detta väder, så skänt o cykla då med! hoppas vi ses senare ikväll! älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback