är det fest så är det.

Lördags kvällen började hemma hos jenny. Stannade till åtta sedan gick vi vidare till jennys arbetskompisar. Väldigt trevligt hade vi. Bogrens blev det sen tills jag och linda fick ont i fötterna och gick hem ;)







Och idag är jag väääldigt seg. Trött. Men vi har iaf varit och köpt julgran idag och nu ska vi julstäda mitt rum. plocka ordning på allt. Vill bli klar snabbt så ja kan lägga mig i soffan o kolla film.

Imorn är det jobb iaf. Ingen ledighet här än.. men snart så..

Kommentarer
Postat av: jenny

en mkt bra kväll med dig! när sist såg du mig så här laddad :P haha. puss på dig

Postat av: jenny

du + jag <3

2008-12-22 @ 15:07:39
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Rosén

Trevlig kväll var det allt :)

2008-12-23 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback